Mindenki Temploma

Kedves Barátom!

Sok szeretettel köszöntelek a Mindenki Temploma Gyülekezetének honlapján.

Azzal a szándékkal hoztuk létre ezt a közösségi platformot, hogy  kapcsolatba léphess velünk, ha meg szeretnél minket ismerni. Rendszeresen hírt adunk  magunkról, hogyan élünk, és gondolkodunk a jelenvaló és elkövetkező világról.
Tovább olvasom

Mindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki Temploma

Híreink

Gyülekezeti kirándulás a Nagy-Szénásra

Gyülekezeti kirándulás a Nagy-Szénásra Május elsején ezúttal a Budai-hegység egyik legszebb kilátását nyújtó csúcsát választottuk kirándulásunk célpontjául. Hálásak vagyunk Istennek, hogy ilyen nagyszerű együttlétet készített a számunkra!

"Mert örömmel jöttök ki, és békességben vezéreltettek; a hegyek és halmok ujjongva énekelnek ti előttetek, és a mező minden fái tapsolnak" (Ésaiás 55,12)

A kiránduláshoz reggel 10 órakor találkoztunk Nagykovácsi központjában, ahonnan hamarosan útnak is indultunk. Célunk a falu mellett emelkedő Nagy-Szénás hegy volt, amit a Kutya-hegy felől terveztünk megközelíteni. Az idő ideális volt a túrázáshoz, ami örömmel töltött el valamennyiünket. A Nagy-Szénás előtt egy tisztáson hosszabb pihenőt tartottunk, és itt kettő nagyon izgalmas számháború csatára került sor. Korosztálytól  a függetlenül annyira élveztük a játékot, hogy alig bírtuk abbahagyni. Nagy élmény volt feljutni a csúcsra is, ahol valóban gyönyörű kilátás fogadott bennünket. Nagykovácsiba visszaérve találkoztunk lelkipásztorainkkal, akik videofelvételen is rögzítették az élményeinket. Az együttlétet igei üzenet (a megtérés, újjászületés és megszentelődés fogalmának tisztázása) és közös imádság zárta.  Hálásak vagyunk Istennek, hogy ilyen nagyszerű együttlétet készített a számunkra!

A kirándulásról készített fényképek ide kattintva érhetőek el!