Mindenki Temploma

Kedves Barátom!

Sok szeretettel köszöntelek a Mindenki Temploma Gyülekezetének honlapján.

Azzal a szándékkal hoztuk létre ezt a közösségi platformot, hogy  kapcsolatba léphess velünk, ha meg szeretnél minket ismerni. Rendszeresen hírt adunk  magunkról, hogyan élünk, és gondolkodunk a jelenvaló és elkövetkező világról.
Tovább olvasom

Mindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki TemplomaMindenki Temploma

Híreink

Gyülekezeti kirándulás a Sas-sziklához

Gyülekezeti kirándulás a Sas-sziklához 2022. március 12-én, szombaton egy látványos körtúrát tettünk a Piliscsaba melletti Sas-sziklához. Nagyon jó volt ilyen formában is együtt lenni a hosszú, járványhelyzettel terhelt téli hónapok után. Isten ajándéka volt ez a gyönyörű nap!

A túra kiindulópontja a Piliscsabai Kopár Csárda volt, ahol 11 órakor találkoztunk. Két kutya kíséretével, a gyülekezetből 36-an vágtunk neki a durván 6 kilométeres távnak. Az üde zöld fenyveserdőben vezető sétaút több helyen nyújtott szép kilátást a Pilis hegyeire. Több érdekes sziklaalakzattal is találkoztunk, melyek közül mind nagyságban, mind látványban kiemelkedett a valóban sas formájú képződmény. A kirándulás célja a közösségépítő együttlét volt, mely maradéktalanul teljesült, hiszen nagyon sok tartalmas beszélgetésre került sor a nap során, és átélhettünk, hogy Isten országa közöttünk volt. Hála és köszönet legyen az Úrnak ezért a szép napért!